dijous, 10 de gener del 2019



Et volia dir.....

Barcelona, 10 de gener de 2019

No sé perquè, i ara no ho podria explicar, però tinc la necessitat d'adreçar-te les paraules que poques vegades et dic de viva veu, per molts motius; perquè sempre estem enfeinats, o cansats de tantes tecles que cal tocar, o de pensar tant amb els altres que ens envolten.... El cert és que et vull dir que em sento exageradament feliç, i et dic que omples tot el que em cal a la vida, que no en puc desprendre ni un bocí de tot el que em regales des de sempre, i com sempre, que ets generosa, que em fas riure fins fer saltar les llàgrimes per la galta, que no puc sofrir el teu patiment, que aprecio tantes i tantes coses de tu,.... i que a voltes em fas millor del que mai hagués pogut aconseguir pels meus mitjans.
                Vull fer molt de camí encara amb tu. Aprofitem-ho.          

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada